سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قناری ها

وبلاگ قناری ها محفلی برای آشنایی با انواع نژاد قناری ها، تغذیه، بیماری ها و خصوصیات ظاهری انواع قناری ها می باشد. مطالب این وبلاگ برای عموم آزاد است.
نظر

شاید شما جزو کسانی باشید که به جای خرید قناری بالغ تصمیم به خرید تخم این پرنده گرفته اید

و دلیل این کار نیز مشخص است شما با خرید تخم می خواهید جوجه قناری تازه به دنیا امده داشته باشید

شما برای تبدیل این تخم به جوجه راهکار های مختلفی خواهید داشت

1- خرید دستگاه جوجه کشی ارزان

2- ساخت دستگاه جوجه کشی

خوب قطعا که خرید دستگاه جوجه کشی برای شما بصرفه نخواهد بود زیرا برای تبدیل یک الی دو عدد از تخم به جوجه صرفه اقتصادی نخواهد داشت ولی اگر میخواهید یک پرنده فروشی باز کنید یا به کار پرورش و فروش پرنده مسغول باشید، قطعا بهترین گزینه خرید یک دستگاه جوجه کش حرفه ای خواهد بود

خوب حالا که قصد خرید دستگاه را ندارید باید آن را درست کنید

وبلاگ زیرا مراحل ساخت دستگاه جوجه کشی را کامل توضیح داده است

آموزش ساخت دستگاه جوجه کشی

 

خب برای خرید یک تخم نطفه دار قناری که کاملا مطمئن باشید از سالم بودن آن می توانید نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

بهتر است برای خرید تخم های نطفه دار از فروشندگان دستگاه جوجه کشی که خود فروش تخم نطفه دار را انجام نمی دهند!!! مشاوره بگیرید چرا که از انجای که این شرکت ها ذینفع نیستند صحیح ترین نوع راهنمای را انجام می دهند. البته باید دقت کنید که خود فروشنده تخم نطفه دار نباشد.

برای تهیه تخم نطفه دار بهترین کار این است که به اداره جهاد کشاورزی شهر خودتان مراجعه فرمایید و حتی الامکان از اینترنتی اجتناب فرمایید چرا که اکثر فروشندگان تخم نطفه دار از طریق اینترنت در واقه نه یک شرکت ثبت شده بلکه تنها یک وب سایت هستند و هیچ تعهدی نسبت به گفته های خویش ندارند.

یکی از نشانه های شرکت های معتبر تعداد نمایندگی های آن در سطح کشور میباشد همیشه از شرکتی تخم نطفه دار تهیه کنید که در شهر یا استان شما دارای نمایندگی باشد تا اگر مشکلی پیش آمد شما امکان پیگیری داشته باشد. اگر شرکتی فاقد نمایندگی در شهر و استان شما بود در صحت حرفهایش حتما شک کنید.

گروه صنعتی اسکندری EIG به هیچ وجه فروش تخم نطفه دار را در برنامه کاری خود ندارد و فقط سعی بر این دارد که خریداران ماشین های جوجه کشی گول انواع . اقسام فروشندگان سود جو را نخورده و تخم های سالم تهیه فرمایند.
همیشه تحقیق قبل از بهتر از پشیمانی بعد از خرید است.